یادآوری
تجربه عشق
واقعیتهایی متفاوت از عشق

من فکر میکنم اگه توی زندگی معشوقتون خدا باشه هیچوقت مثل من شکست نمیخورید پس اگه می خواید هیچ وقت تنها نباشید اگه میخواهید هیچ وقت ناراحت نباشید ؛هیچ وقت خدا رو فراموش نکنید خدایی که بدون هیچ منتی بهترین نعمتها را در اختیار ما قرار داده است.اما خب عشق زمینی هم نیاز است اما التماستون میکنم تا وقتی که واقعا واقعا واقعا مطمین نشدید که طرف مقابلتون لیاقتش رو داره عشق پاکتون رو نصیبش نکنید.عشق واقعا چیز بزرگی هست و بدون تصور اما نه اون عشقی که خیلی ازما ها در موردش حرف میزنیم و ادعای عاشقی میکنیم اما وقتی موقع عمل میرسه میبینیم که حتی دوست داشتن معمولی هم نیست ، شاید بشه گفت هر وقت تونستی از خودت بگذری هم از جونت هم از مال و ثروتت و هم از آبروت برای عشقت اونوقت هست که یک عاشق واقعی هستی. من نه آخوندم نه عارف و نه هم علاقه به نصیحت دارم اینا چند خط فقط تجربه شخصی من بود که چون فکر میکردم درسته توی وبلاگم نوشتم اما قضاوت و نتیجه گیری با خود شماست.

اشکهایی که بی هوا رو گونه هام میریزه

قلبی که از همه ی خاطره هات لبریزه

دلی که می خواد بمونه، تنی که باید بره

حرفی که تو دلمه ،اما ندونی بهتره

بیخیاله حرفایی که تو دلم جامونده

بی خیاله قلبی که این همه تنها مونده

آخه دنیای تو دنیای دلهای سنگیه

واسه تو فرقی نداره دل من چه رنگیه

حس تنهایی میمونه با تو همسفر شدن

توی شهر عاشقی بیخودی دربه در شدن

حال و روزم رو ببین تا که نگی تنها رفت

اهل عشق و عاشقی نبود و بی پروا رفت.

 


نظرات شما عزیزان:

حمیرا
ساعت11:07---17 تير 1390
خیلی جالب بود خوشمان آمد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط فرزین
آخرین مطالب