تجربه عشق
واقعیتهایی متفاوت از عشق

پرنده ای که خود را مسموم می کند

مسافتی که ما برای عشق‌مان می رویم، گاهی اوقات می تواند چشمگیر باشد. پرنده‌ای با نام هوبرهایان وجود دارد که که رژیم غذایی شیطانی شامل از سوسکهای سمی دارد و واقعا ممکن است به آن ها در جذب جنس ماده کمک کند.

حیوانات عجیب

پژوهش‌ها نشان دادند که مردان (در تصویر، یک نر در سمت راست، به ماده اظهار عشق می کند) سوسک های تاول زده (سمی) بسیار بیشتری نسبت به زنان می‌خورند و این یک استراتژی است که باعث می‌شود آنها در طول جفت‌گیری سالم به نظر برسند.

 

خرچنگ پارچه‌ای

در ماه اوت، یک ماهیگیر، یک خرچنگ بسیار نادر"پارچه ای" در نیوهمپشایر صید کرد. این جانور به طور طبیعی سبز مایل به قهوه ای است، خرچنگ دریایی می تواند در انواع رنگ ها مشاهده شود، از جمله آبی، دو رنگ - بارنگ کامل در سمت پایین. نژاد آلبینو این خرچنگ ممکن است به نسبت یک در صد میلیون یافت شود و بسیار نادر است. شانس پیدا کردن یک خرچنگ پارچه ای  1 در 30 میلیون و با توجه به برخی از تخمین ها 1 در 50 میلیون می‌باشد.

حیوانات عجیب

سوشی، نوعی حیوان گورکن

این مخلوق ممکن است مانند یک تکه از سوشی ماهی قزل آلا به نظر برسد، اما در واقع نوعی حیوان گورکن به نام پری صورتی آرژانتین است. این جانور کوچکترین حیوان از نوع گورکن بوده و در طول 84-117 میلی متر دیده شده است. این حیوان کوچک، ادامه را در ادامه مطالب ببینید...

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط فرزین
آخرین مطالب