تجربه عشق
واقعیتهایی متفاوت از عشق

ادامه را در ادامه مطلب ببینید



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:ریش,سبیل,عجیب,
ارسال توسط فرزین

اگر فقط یک هزارم از این 3000 میلیارد را به نونا و امثال نونا اختصاص بدهند چه مشکلاتی که حل نمی شود. یک هزارم این مبلغ می شود 3 میلیارد تومان. آیا واقعاً مقابل آن مبلغ نجومی مبلغی است؟
عصرایران ورزشی- حالمان از فراموشی به هم می خورد.

ادامه را در ادامه مطلب بخوانید



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:نونا,اختاس 3هزار میلیاردی,
ارسال توسط فرزین

یادمان باشد دریای آرام ناخدای قهرمان نمیسازد.




تاریخ: یک شنبه 17 آبان 1390برچسب:یادمان باشد,
ارسال توسط فرزین

همسایه ام از گرسنگی مرد و قبیله ام در عزایش گوسفندها سر بریدند!!!. دکتر علی شریعتی 




تاریخ: یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:انسانیت,گرسنگی,
ارسال توسط فرزین

فواید سیر:
1- برای بیماران مبتلا به مرض قند(دیابت) اثر شفابخش داشته و قند خون را می کاهد.
2- اثر سمی نیکوتین حاصل از دود سیگار را برطرف می نماید. چنان چه معتادین به سیگار، به علت نیکوتین دچار ناراحتی های هاضمه و قلب شده باشند، با مصرف سیر احساس بهبودی می کنند.
3- عرق بدن و خون قاعدگی را زیاد می کند. 

ادامه را در ادامه مطلب بخوانید



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:سیر,فواید سیر,خواص سیر,
ارسال توسط فرزین

 ترس را در شکم و معده نیز می‌توان حس کرد ولی می‌گویند جایگاه عشق، قلب است. لجبازی نکنید. عکس قلب و تیری را که به سمت آن پرتاب شده است همگان دیده‌اند. در عهد باستان ارسطو معتقد بود قلب جایگاه تمامی احساسات است، هر چند که کلود گالین – پزشک یونانی قرن دوم میلادی – جگر را

ادامه را در ادامه مطلب بخوانید



ادامه مطلب...
ارسال توسط فرزین

با سلام به همه فوتبال دوستهای عزیز.الان چند روزه که از ماجرای حرکت زشت شیث رضایی و محمد نصرتی میگذره ،اما این موضوع همچنان تیتر اول روزنامه های کشور هست.روزنامه هایی که هیچگاه برای تشکر از همین آقای نصرتی که گل صعود تیم ایران به جام جهانی رو زد اینقد مطلب ننوشتند.روزنامه ها و  رسانه های دیگه ای که اینقد به این مطلب دامن زدند که جهانی شد.حرکتی که نصرتی و رضایی انجام دادند یک هزارم حرکت دو بازیکن  شاهین بوشهر نبود اما صد برابر اونها رسانه ای شد.فقط به خاطر اینکه به تیم پرسپولیس ضربه زده بشه.من فکر میکنم جامعه ورزشی ما خیلی بی انصاف شدند که اینطور با این دو جوان برخورد میکنند.کاش به جای این همه هزینه که رسانه ها برای دامن زدن به این موضوع کردند.میومدند مشکلات دیگه جامعه ما رو مورد بررسی قرار میدند.مشکلاتی هم  چون  اعتیاد ،دزدی ،فحشا و...

بهر حال این دو نفر هم آدم هستند و اشتباه میکنند.اما یک دقیقه فکر کنید:آیا واقعا این اشتباه اینقد بزرگ بوده که زندگی این دو جوان رو اینطور نابود کنیم؟؟؟؟

خواهش میکنم کسانی که کلیپ این حرکت رو روی گوشی و حتی در کامپیوترشان دارند نه تنها اون رو پخش نکنند بلکه همین الان پاکش کنند.این اتفاق ممکنه واسه شما هم بیفته.گذشت داشته باشیم. 




تاریخ: جمعه 13 آبان 1390برچسب:نصرتی,شیث,حرکت زشت,,
ارسال توسط فرزین

 دوران خردسالی کوروش را هاله ای از افسانه ها در برگرفته است. افسانه هایی که گاه چندان سر به ناسازگاری برآورده اند که تحقیق در راستی و ناراستی جزئیات آنها ناممکن می نماید. لیکن خوشبختانه در کلیات ، ناهمگونی روایات بدین مقدار نیست. از همه ایرانیهای عزیز خواهش میکنم این مطلب رو بخونند تا بدونند که از چه نژاد بزرگ و با تمدنی هستند.

ادامه را در ادامه مطلب بخوانید



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:کوروش کبیر,تمدن,هخامنشی,
ارسال توسط فرزین

عکس گل – عکس های گل – عکسهای گل های زیبا




تاریخ: دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:بوس,
ارسال توسط فرزین

بر اساس نظریاتی که ریشه در یک پیش‌گویی از مایای باستان دارد، روز 21 دسامبر / 30 آذر سال 2012 / 1391 روز موعود است و دنیا به پایان خواهد رسید. آیا واقعا 3 سال تا آخرالزمان باقی مانده است؟

علی‌رضا نورایی: آخر دنیا نزدیک است! بر اساس نظریاتی که ریشه در یک پیش‌گویی از مایای باستان دارد، روز 21 دسامبر / 30 آذر سال 2012 / 1391 روز موعود است و



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:آخر الزمان,قیامت,2012,
ارسال توسط فرزین
آخرین مطالب