تجربه عشق
واقعیتهایی متفاوت از عشق

چرا وقتی نمیتونیم کاری رو انجام دهیم به دروغ قول انجام آنرا میدهیم؟؟؟و با این وعده های پوچ و هر چند کوچک دیگران را نسبت به خودمان بی اعتماد میکنیم.بنظر من وقتی که از عهده کاری بر نمی آییم نباید حتی حرف آنرا بزنیم چه برسه به اینکه قول هم بدهیم.و در این زمان بهترین کار این هست که صادقانه بگوییم که از عهده این کار برنمی آیم.یا اگر احتمال آن 50 به 50 است بگوییم که سعی خودم را میکنم اما قول نمیدهم.

در جامعه ما بویژه در سده اخیر دروغ گفتن به شکل نگران کننده ای افزایش یافته و متأسفانه در اقشار و لایه های مختلف اجتماع ریشه دوانده است. همه متفق القول هستیم که صفات مذمومی  چون دروغگویی، غیبت، ریا، تهمت و نفاق و …

ادامه را در ادامه مطلب بخوانید



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:دروغ,مضرات دروغ,بدقولی,,
ارسال توسط فرزین

مهریه های سنگین نشان دهنده بی اعتمادی زن و شوهر به یکدیگر و سطح فکر پایین است. مهریه بالا می تواند به عنوان یک ابزار در دست دختران قرار بگیرد و پسران از این نظر همیشه تحت استرس و فشار باشند.  

بالا بودن مبلغ مهریه و

ادامه را در ادامه مطلب بخوانید



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:یافتن شوهر,مهریه,ازدواج,طلاق,
ارسال توسط فرزین

برادرم از گرسنگی مرد و قبیله مان در عزایش گوسفندها سر بریدند.

دکتر شریعتی




تاریخ: یک شنبه 21 خرداد 1391برچسب:انسان,انسانیت,بخشش,فداکاری,ایرانی,,
ارسال توسط فرزین

خودمان را دوست داشته باشیم تا بتوانیم دیگران را هم دوست داشته باشیم




تاریخ: شنبه 20 خرداد 1391برچسب:عشق,خودشناسی,
ارسال توسط فرزین

برد ایران مقابل ازبکستان رو تبریک میگم.البته باید قبول کنیم که پیروزی حق ازبکستان بود و اونها هم بهتر کار کردند و هم داور گلشون رو قبول نکرد. به امید اینکه تیم ملی بهتر و هماهنگتری رو ببینیم.




تاریخ: یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:ایران,فوتبال,جام جهانی برزیل,
ارسال توسط فرزین

فردا در حالی جام جهانی برای ایران آغاز میشود که همه ایرانیان نسبت به بردن ازبکستان و صعود آسان به جام جهانی 2014 امیدوارند.این وبلاگ نیز آرزوی موفقیت ملی پوشان کشورمان را دارد.




تاریخ: شنبه 13 خرداد 1391برچسب:فوتبال,جام جهانی,2014 برزیل,ایران,
ارسال توسط فرزین

دیروز در فوتسال ما فاجعه رخ داد.فاجعه ای که میتوان گفت به علت سلیقه ای بودن روسای فدراسیون رخ داد.زمانی که حسین شمس که بهترین مربی فوتسال جهان میشود را در کشور خودمان از کار برکنار میکنیم چون فدراسیون میخواهد دوستانش در تیم ملی سمت داشته باشند بهتر از این هم نمیشود.تیمی که ده سال با اقتدار قهرمان آسیا است و در جام جهانی آنچنان میدرخشد که مدتهاست ششمین تیم برتر فوتسال جهان است در مقابل تایلند شکست میخورد.چرا؟؟؟؟؟چرا حسین شمس برکنار شد؟؟؟این سوالی است که روسای فدراسیون فوتبال باید جوابگو باشند و هم چنین شخص آقای ترابیان.

به امید روزی که به افراد بر اساس شایستگی مقام بدهیم نه بر حسب سلیقه.




تاریخ: پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:فوتسال,ایران,فاجعه,جام ملتهای آسیا,
ارسال توسط فرزین

اعراب به ما آموختند بجای خوراک بگوییم غذا که خود به پیشاب شتر می گویند.برای شمارش خودمان بجای تن بگوییم نفر که خود برای حیوانات استفاده میکردند ؛ اعراب به ما آموختند بجای واق واق سگ بگوییم پارس که نام اولیه سرزمینمان است؛ اعراب به ما آموختند بگوییم شاهنامه آخرش خوش است چون آخر شاهنامه ایرانیان از اعراب شکست می خورند.

آیا وقت آن نرسیده با انقلاب فرهنگی خود را از این همه حقارت رها کنیم؟؟؟!!!!!!!!!




تاریخ: چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:اعراب,ظلم اعراب به ایران,پارس,ایران,
ارسال توسط فرزین

عشق چیست؟

کاربر گرامی که به این وبلاگ مراجعه کردی خواهشمندم نظر خود را درباره عشق در قسمت نظرات بیان کنید تاهم  با نام خودتان در این وبلاگ ثبت شود و هم با نظر دیگر کاربران هم آشنا شوید.با کمال تشکر از شما.         مدیریت وبلاگ




تاریخ: سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:عشق,معنای عشق,عشق چیست,
ارسال توسط فرزین

من و همه هواداران پرسپولیس از سردار رویانیان انتظار داریم که برای تمدید قرار داد بازیکنان پرسپولیس دقت بیشتری کنند. چون همه ما  نگرانیم و دوست نداریم بازیکنانی همچون نوری و غلامرضا رضایی که در جبهه اشخاصی هستند که دوست ندارند پرسپولیس نتیجه بگیرد و در این راه در اکثر بازیها هم کم کاری کرده اند را دوباره در ترکیب پرسپولیس کهکشانی ببینیم.




تاریخ: دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرزین

از تموم مسئولین ورزش کشور میخواهیم کاری کنند که زود دیر نشود.

به امید قهرمانی پهلوانان ایرانی در المپیک 2012 لندن




تاریخ: جمعه 6 خرداد 1391برچسب:المپیک لندن,2012,المپیک 2012,ایران,
ارسال توسط فرزین

شاید دارم دیر به این مطلب میپردازم.اما کسانی که کلیپ معنی کردن آزادی به زبان گلشیفته فراهانی رو دیدند حتما از اهمیت این موضوع با خبر هستند.من برای این بازیگر واقعا متاسفم کسی که الان شده عروسک دستان اسلام ستیزان،کسی که زمانی در ایران چهره محبوبی بود حال به یک چهره منفور تبدیل شده.البته امیدوارم همه حساب خانواده محترم فراهانی رو با این دختر خودفروخته جدا کنند.با اینکه میشه گفت اگر خانواده این دختر زودتر از اینها بیزاری خودشون رو از رفتار دخترشون اعلام میکردند کار به اینجا نمیرسید که اکنون گلشیفته فراهانی در جواب به این سوال که نظر شما در مورد آزادی چیست؟ بدن برهنه اش رو به دوربینها نشان بده.

آیا واقعا این معنای آزادی است؟آیا آزادی در برهنگی و بی بند وباری است؟تا بحال انسان عاقل و فرهیخته ای رو دیدید به کسی که خودفروشی میکنه یا بدن برهنه اش رو در انظار قرار میده تبریک بگه و یا او رو تشویق کنه.همه ما از چنین انسانهایی بدمون میاد و مورد سرزنش قرارشون میدیم.آیا خود شما از چنین کسی حمایت میکنید؟بهر حال واقعا و از صمیم قلب برای چنین انسانهایی که ذره ای از عقل و منطق خودشون استفاده نمیکنند و فقط تحت تاثیر محیط حرکاتی رو انجام میدهند که بعد هم مطمئنن خودشون هم پشیمون میشن ،متاسفم.




ارسال توسط فرزین

خداوندا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار.




تاریخ: جمعه 5 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرزین

download    دانلود




تاریخ: پنج شنبه 7 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرزین

من و همه طرفداران واقعی پرسپولیس از شکستهای این تیم ناراحت و غمگین هستیم.ما هم فوتبال رو میفهمیم و وقتی یک  بازیکن کم کاری میکنه یا فقط به فکر خودشه و به فکر تیم نیست متوجه میشیم . من از آقای رویانیان به نمایندگی از طرفداران میخوام که ساختار تیمی پرسپولیس رو عوض کنند و بازیکنانی به این تیم بیاورند که با غیرت باشند و باکیفیت بازیکنانی همچون پژمان نوری که در زمان حضورش در پرسپولیس تا دقیقه نود میدوید.بازیکنانی که دلشون به حال این تیم و هواداران میلیونیش بسوزه. نه بازیکنانی که فقط تو زمین راه میروند از ترس اینکه موهای اتو کردشون بهم نریزه.یا بعضی از بازیکنان که غیرت رو با پرخاشگری به داور و خطا روی حریف و در نتیجه اخراج شدن و لطمه زدن به تیم اشتباه گرفتند.به نظر من فقط علی کریمی،محمد نصرتی،پولادی،نوری،آودوکیچ،زاید ومهدوی کیا هستند که باید در این تیم بمونند و مابقی همه  باید از این تیم جدا بشند و در دسته یک توپ بزنند.




ارسال توسط فرزین

با تشکر از بازدید شما خواهش می کنم در نظر سنجی این وبلاگ شرکت کنید.




تاریخ: چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرزین

               دختری از کوچه باغی می گذشت         یک پسر ناگه در راه سبز گشت     

                در پی اش افتاد و گفتا او :سلام            بعد از آن دیگر نگفت او یک کلام

                دختر اما ناگهان و بی درنگ                  سوی او برگشت مثل یک پلنگ

                گفت با او بچه پرروی خفن                    میدهی زحمت به بانویی چو من؟!

                من که نامم هست آزیتای صدر             من که زیبایم مثال ماه بدر

               من که نبش خیابان بهار                      می کنم در شرکت رایانه کار

              دختری چون من که خیلی خانمه           26ساله ،مجرد،دیپلمه!

              دختری که خانه اش در شهرک است      کوی پنجم ،نبش کوچه،نمره شصت!

              از چه باید با تو گردم همکلام ؟؟؟!!!        با تو  من حرفی ندارم والسلام!!

                                                




تاریخ: دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:دختر امروزی,دختر,پسر,دوست دختر,
ارسال توسط فرزین
آخرین مطالب