تجربه عشق
واقعیتهایی متفاوت از عشق
ارسال توسط فرزین




تاریخ: جمعه 22 فروردين 1393برچسب:فوتبال,لیگ,قهرمان,ورزش,لیگ خلیج فارس 92,
ارسال توسط فرزین

فریدون زندی در بازی تیمش در رقابت‌های لیگ دسته دو قطر به شدت مصدوم شد. بازیکن 35 ساله در جریان رقابت‌های لیگ این کشور از ناحیه قوزک پا دچار شکستگی شديد شد و زمین مسابقه را ترک کرد.

وی که در فصل 01-2000 در تیم فرایبورگ بوندس‌لیگا بازی می‌کرد؛ پس از بازی در چندین تیم آلمانی کارش را در خارج از این کشور ادامه داد.

وی پس از بازی در قبرس و ایران در سپتامبر 2012 به تیم الاهلی دوحه قطر پیوست. پزشکان بزودی درباره زمان بهبودي  ملی پوش سابق فوتبال ایران نظر ميدهند . وي بعد از ازدواج و ثبت قرار داد با تيم قطري راهی قطر شده است.

 خبرگزاری فارس: مصدومیت شدید فریدون زندی در لیگ قطر+عکس

این وبلاگ به نیابت از تمام دوستداران فریدون زندی برای این بازیکن بااخلاق کشورمان آرزوی بهبودی و سلامتی مینماید.

 




ارسال توسط فرزین

نگاهي به کارنامه 8 رئيس فدراسيون فوتبال

فوتبال ملي ايران که بعد از پايان جنگ تحميلي وارد دوران جديدي شد، تاکنون 7 رئيس و يک سرپرست را به عنوان رئيس بالاي سر خود ديده است.

ادامه را در ادامه مطلب بخوانید...

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط فرزین

بخدا اگه من جای کفاشیان بودم آب میشدم.جناب کفاشیان واقعا خودتو زدی به خواب و نمیبینی که هیچ کس دوست نداره تو رییس فدراسیون فوتبال باشی؟این همه سایت و روزنامه رو نمیخوانی؟این همه شعاری که دیشب تو ورزشگاه آزادی بر علیه ات دادند رو نشنیدی؟؟؟ من که یادم نمیاد رییس فدراسیونی انقدر بین مردم منفور باشه و باز هم از رو نره و بخنده. عزیزم تو که به درد این فوتبال نمیخوری و گند زدی به کل فوتبال ایران چرا استعفا نمیدی.؟تو که دیشب بعد از باخت ایران به ازبکستان حتی جرات مصاحبه نداشتی و مثل ... از دست تماشاگران خشمگین با اون همه اسکورت فرار کردی پس چرا مثل آدم استعفا نمیدی.؟؟؟بخدا فوتبالدوستان ایرانی دق کردن از دست تو. به زور چسبیدی به صندلی ریاست و ول بکن نیستی.

من نمیدونم یه مسئولی تو این کشور نیس که بیاد و ما رو از دست این آقای خنده (کفاشیان) رها کنه.

تو رو خدا خجالت بکش و برو خونه ات.




تاریخ: پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:کفاشیان حیا کن ریاست رو رها کن,,
ارسال توسط فرزین

شکست تیم فوتسال ایران مقابل تیم گمنام کلمبیا و هم چنین شکست جوانان ایرانی مقابل کره جنوبی را به فوتبال دوستان عزیز تسلیت و در عوض به مسئولین این باخت ها و در راس آن آقای کفاشیان و ترابیان تبریک میگویم.

مردم ایران که به این باخت ها از زمان آقای کفاشیان عادت کردند،از نرفتن به جام جهانی دوره قبل و حذف خنده دار تیم ملی امید و سپاهان و کاهش سهمیه تا این اواخر که به باخت فوتسال به تایلند و فاجعه منجر شد تا باخت به لبنان و باخت نوجوانان به ازبکستان و حالا هم باخت به کلمبیایی که در فوتسال حرفی برای گفتن ندارد و باخت جوانان به کره جنوبی.

آقای کفاشیان بخدا خجالت هم خوب چیزیه تا کی میخوای بخندی به مردم.تو رو به هر کی میپرستی استعفا کن و برو.این کار کارتو نیست.لیاقت میخواد و  دانش وتجربه و عرضه که هیچکدومش رو تا حالا از خودت نشون ندادی.فک کنم اگه شما تو سریالهای کمدی ایفای نقش کنی هم بهتر بلدی و هم محبوب میشی.




ارسال توسط فرزین

آقای رویانیان کریمی بت نیست، محبوب هواداران است. از شما بعید بود که به چنین اسطوره ای این چنین توهین کنید. اگر شما دو سه سال است که در فوتبال هستید و زحمت میکشید،علی کریمی بیش از 15 سال است که زندگیش با فوتبال عجین شده است.آقای رویانیان قرار نیست شما بخاطر اینکه خودتان بیشتر دیده شوید چهره های محبوب و اسطوره این کشور رو حذف کنید. از شما بعید بود چنین اظهار نظری.




ارسال توسط فرزین

برد شیرین و به موقع تیم ملی فوتبال کشورمون رو در مقابل کره جنوبی به همه

 عشق فوتبالیها تبریک میگیم.




تاریخ: چهار شنبه 26 مهر 1391برچسب:فوتبال,ایران,کره جنوبی,
ارسال توسط فرزین

بازهم عبور از استراليا و باز هم جام جهاني

تيم فوتبال نوجوانان ايران با شکست استراليا به جهام جهاني راه يافت.

امیدوارم تیم ملی فوتبال بزرگسالان ما هم از این نوجوانان درس بگیرند و به خودشون بیایند و برای کشورشان با غیرت و تعصب ایرانی بازی کنند و نه برای پول



ادامه مطلب...
ارسال توسط فرزین

اولین سوابق ثبتی آنچه که احتمالاً قدیمی‌ترین فعالیت شبیه به فوتبال به حساب می‌آمده را می‌توان در دست نوشته‌های چینی نظامی در دوره سلسله هان و حدود قرن دوم قبل از میلاد پیدا نمود).

این بازی سالیان زیاد انجام می‌شد ولی به‌نظر می‌رسد که در حدود نیمه قرن ۱۹ میلادی از بین رفته باشد. در سال ۱۹۰۳ و در یک اقدام سمبلیک در جهت احیای سنت‌های باستانی، این بازی مجدداً احیاء گشته و

ادامه را در ادامه مطلب بخوانید



ادامه مطلب...
ارسال توسط فرزین
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد