تجربه عشق
واقعیتهایی متفاوت از عشق

الان مدتهاست که هروقت تماشاگر زیادی برای دیدن بازی پرسپولیس به ورزشگاه میره نا امید برمیگرده مثل دو بازی اخیر پرسپولیس در جام باشگاههای آسیا که واقعا این همه تماشاگر رو باناراحتی به خونه هاشون فرستاد.

نمیدونم این همه بازیکن بی غیرت تو این تیم چکار میکنن کاش فقط بی غیرت بودن مشکل این جاست که بیشترشون حتی فوتبال هم بلد نیستند.به امید روزی که هر بازیکنی که میخواد به تیم پرسپولیس اضافه بشه از فیلتر چندتا کارشناس فنی و پیشکسوت با غیرت پرسپولیس رد بشه.



نظرات شما عزیزان:

hamed
ساعت9:28---13 ارديبهشت 1391
vagheanhamintore

نیلوفر
ساعت19:45---12 ارديبهشت 1391
گاهی دلم برای خودم تنگ می شود



گاهی دلم برای باورهای گذشته ام تنگ می شود



گاهی دلم برای پاکیهای کودکانه ی قلبم میگیرد



گاهی دلم از آنهایی که در این مسیر بی انتها آمدند و رفتند خسته می شود



گاهی دلم از کسانی که ناغافل دلم را میشکنند میگیرد



...گاهی آرزو میکنم ای کاش...



دلی نبود تا تنگ شود...



تا خسته شود...



تا بشکند...







@...............@..........@............@@@@@.........@ @@..........@@......@.....@......@.........@......@.....@ @.@........@.@....@.........@....@.........@....@.........@ @..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@ @...@....@...@....@.........@...............@....@.........@ @....@..@....@....@.........@...............@....@.........@ @.....@@.....@....@.........@...............@....@.........@ @......@.......@....@.........@................@....@....... ..@
پاسخ:سلام دوست عزیز ممنونم که برام نظر گذاشتید منتظر نظرهای بعدی شما هستم . با تشکر فرزین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 12 ارديبهشت 1391برچسب:پرسپولیس,پیروزی,,
ارسال توسط فرزین
آخرین مطالب