پیشنهاد
تجربه عشق
واقعیتهایی متفاوت از عشق

دوستان عزیزم برای دیدن ادامه مطلب شما نیازی به وارد کردن رمز ندارید . فقط کافی است که بر روی ادامه مطلب کلیک کنید. در ضمن خیلی خوشحال میشوم اگر این وبلاگ رو با نظرات خودتون زینت ببخشید.



نظرات شما عزیزان:

پاپ من
ساعت12:57---25 تير 1393
سلام دوست عزيز!

يک پيشنهاد عالي براي کسب در آمد از وبلاگتون

سيستم کسب در آمد پاپ من

ثبت شده در ستاد سازماني وزارت سازماندهي اسلامي

نرخ هر آي پي = 50 ريال

تسويه حساب منظم و روزانه

اول از طريق لينک زير ثبت نام کنيد

بعد از ثبت نام وبسايت خودتون رو ثبت کنيد

بعد يک کد در قالب وبلاگتون قرار ميديد

بعد به ازاي هر بازديد کننده 50 ريال دريافت ميکنيد

از طريق لينک زير ثبت نام کرده و شروع به کسب درآمد کنيد!

پرداخت منظم و شمارش بالا از مزيت هاي سايت ماست

کافي است امتحان کنيد!

مطمئنم خوشتون مياد و راضي خواهيد بود!


لينک ثبت نام :
http://popman.ir/ref:746

منتظرما!

++++++++++++++++++++++++++++++


حامد
ساعت15:34---21 بهمن 1392
سلام وبتون عالیه من شمارو لینک کردم شما هم خواهش میکنم مارو لینک کنین با این اسم و ادرس (•ღ♥دنیای عشق ها&نوشته های دو عاشق•ღ♥)و این ادرس (www.9247.blogfa.com)و منتظر حضور گرمت در وبمون هیستیم به امید دیدار

مریم
ساعت16:07---7 مهر 1392
من دارم لیستی از وبلاگهای خوب و مفید از لوکس بلاگ را جمع می کنم شما هم بیا لینک وبلاگتو بذار تو لیست من مرسی

......
ساعت15:31---10 ارديبهشت 1392
من یه وبلاگ واسه تولد دوستم ساختم
میتونی بیای و بهش تبریک بگی
ممنون میشم


رزصورتی
ساعت11:42---10 بهمن 1391
تو را از بین صدها گل جدا کردم
تو سینه جشن عشقت رو به پا کردم
برای نقطه پایان تنهایی
تو تنها اسمی بودی که صدا کردم

مرسی!!!!!


مرجان
ساعت17:15---30 آذر 1391
سلام وب جالبی دارید به منم سری بزنید و نظر خودتون رو اعلام کنید

سارا
ساعت20:15---14 آبان 1391
شک کرده بودم کسی بین ماست!

حالا یقین دارم "من" بین دو نفر بودم!

چقدر تفاوت وجود داشت بین واقعیت و طرز فکر من !!!


رها
ساعت15:30---14 مهر 1391
ترجیح میدم چیزی نگم....چون سوالتو کلا نمیتونم هضم کنم....!!!!!

رها
ساعت15:27---14 مهر 1391
به ارزشت بیندیش...
لازم نیست یادداشت کنید ، بگذارید از خود شما بپرسم بچه ها فکر می کنید ارزش یک انسان چگونه معلوم میشود؟
یکی پاسخ داد : ارزش یک انسان به چیزهائی است که دارد.
معلم لبخندی زد و گفت : روی زمین چیزی مهم تر از انسان نیست ، پس نمیتوان ارزشش را بر مبنای چیزی کم ارزش تر از خودش سنجید.ارزش یک انسان را نمیتوان با داشته هایش اندازه گرفت.
یکی از انتهای کلاس بلند شد و گفت : ارزش یک انسان به کارهائی است که انجام میدهد .
معلم گفت : آنچه والا بودن یک فرد را ثابت می کند ، کرده های او نیست ، چون بیخ و بن آنها معلوم نیست. آدمها گاهی کارهای بزرگی انجام میدهند با اهدافی حقیر و گاهی کارهای بزرگی انجام میدهند با نیتی متعالی.
آنگاه معلم پاسخ داد : ارزش یک انسان به نداشته های اوست.
بچه ها تعجب کردند . یکی گفت : پس من از همه باارزش ترم چون چیزی ندارم ! حتی کفشهایم هم برای خودم نیست! همه خندیدند.
معلم ادامه داد : ارزش یک انسان به چیزهائی است که ندارد و برای بدست آوردن آنها تلاش می کند . ارزش یک انسان به چیزهائی است که ندارد اما می خواهد و می جوید . اگر شما به فکر یافتن یک خانه رویائی و بزرگ هستید ، ارزش شما همان خانه است و اگر دست یافتن به یک دوچرخه ، یک موتور یا یک ماشین شیک را در سر می پرورانید ؛ شما به اندازه همان خواسته ارزشمندید .
اما اگر در جستجوی شادی خانواده و محله و جامعه خود هستید ، ارزش شما بالاتر خواهد رفت .
و اگردر جستجوی خداوند باشید شما ارزشمندترین خواهید بود .
یادتان نرود : هر چیز که در جستن آنی ، آنی !



m
ساعت15:14---14 مهر 1391
kaka

alireza
ساعت12:14---14 مهر 1391
سلطان همههههههههههههههههههههههههه علی کریمی.......................

23
ساعت16:50---12 مهر 1391
فققققققققققط
ایییییییمااااااااااان جووووووووووون مبعلیییی سوپربازیکن کل ایراااااااااااااان
و خارجی کریس رونالدو عالیه!
کاکا خیلی وقته رو نیمکتم جاش نیس درساجووووووووووووووووون!


رفیق فابریک درساجوووووووون
ساعت16:19---12 مهر 1391
Cris Ronaldo va Mobali va Meidavodi

رفیق فابریک درساجوووووووون
ساعت16:16---12 مهر 1391
Cris Ronaldo va Mobali va Meidavodi

رفیق فابریک درساجون
ساعت16:01---12 مهر 1391
Cris Ronaldo va Eman mobali va meidavodi

dorsa joon
ساعت16:02---7 مهر 1391
kaka va farhad majidi

shiva
ساعت14:56---7 مهر 1391
karim bagheri khube

asghar
ساعت12:26---5 خرداد 1391




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 2 خرداد 1398برچسب:,
ارسال توسط فرزین
آخرین مطالب